Samhandelsbetingelser

Vi arbejder konstant på at optimere vores processer og opnå vores mål om at være en ansvarlig og miljøbevidst arbejdsplads.

For at kunne løfte de betingelser vi bliver mødt af hos vores samarbejdspartnere, ser vi os nødsaget til at ændre jeres kommende betalingsbetingelser til lb.md. + 33 dage. Dette sker ligeledes i erkendelse af, hvad der er os administrativt muligt at håndtere og skulle gerne give større sikkerhed for rettidig betaling. Dog skal det nævnes, at der i tilfælde af indgåede samhandelsaftaler og entreprisekontrakter kan være andre betingelser. Vi håber på jeres forståelse og ser frem til et fortsat godt samarbejde.

Hos Ib Asferg A/S arbejder vi løbende med at optimere vores processer og opfylde vores mål om at skabe en ansvarlig og miljøbevidst arbejdsplads. Vi har derfor indført at al fakturering skal foregå elektronisk via EAN. Derfor bedes I venligst fremsende jeres fakturaer og kreditnotaer som OIOUBL (e-faktura) til EAN nr: 5790 0023 08215 Hvis I ikke har mulighed for at sende som OIOUBL, modtager vi nødtvunget fakturaer på faktura@ibasferg.dk.

For at vi kan håndtere jeres dokumenter, skal nedenstående punkter opfyldes:

 

Vores sagsnr.. skal altid fremgå som reference. Hvis der skrives tekst efter sagsnr. skal det adskilles med ’–’

 

  • Der må kun være et sagsnr.. pr faktura (en sag, en faktura)
  • Navn eller ID-nr. på den person som hos Ib Asferg a/s har bestilt varen/ydelsen
  • Faktura må maksimalt være tilbagedateret 2 kalenderdage regnet fra vores modtagelse

 

Såfremt I har ændringer til betalingsbetingelser, kontooplysninger eller lignende bedes I venligst sende en besked til info@ibasferg.dk

Venligst angiv firmanavn el. CVR nr. i emnefeltet. I er velkommen til at kontakte os, såfremt der er spørgsmål til ovenstående.